Julshopping

Nu har vi lyckats komma hem från all kaos ute. Shit vad mycket folk det är ute nu alltså :O
Jonas höll på att bli galen på alla bilar. Man stod liksom still hur länge som helst :O Inte kul!

Men jag hittade iallfall min julgran tillslut efter månnga vändor inne på Öob :D
129;- är ju inget för en julgran man kan använda hur många gånger som helst.
Sen var den 210 cm lång också :D hahah lång jävel :D

Jonas ville inte först men jag som älskar julen fick honom att ändra sig ;)
Det var ju ändå jag som köpte den ;)

Men detta är vad vi fick hem idag...

Min julgran


Julpyntet :D Kulor i rött och guld,,glitter,,och en julstjärna. Glömde ju självklart att ha ljus i julgranen men det köper jag sen kanske eller man behöver ju inte alltid det heller.
Vi får se hur jag gör :D
Sen blev det lite mer inslagningspapper :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0