Kaffe <3

Sitter och tar det lugnt just nu tar och pluggar rejält i morgon istället har ju som sagt tid på mig:)
Men måste antagligen ner på stan någon dag och låna två romanböcker från bibblan :(
Blää! Boooring!

En kopp lugnande kaffe hälper i denna kyla dessutom förutom att det är gott också :)
Är redo för att sticka sen efter 5 där.
Behöver endast byta om. Camilla skulle sluta 6 idag så Jonas får vara hemma så hon kommer in sen för sen måste han hämta upp mig vid halv sju sen så dom kanske kan sätta igång maten där vid 6 för sen skulle camilla iväg och träna så hon behöver lite mat i magen innan :)

Jag ska nog ta och njuta bara nu av ledigheten :)

Hihi Puss :love:

hahaha snygg mugg va den fick älsklingen av sin lilla syster i julklapp förra året :D
och jag använder den ;)

Kommentarer
Postat av: ewelina

;);)););)

2010-12-02 @ 16:57:30
URL: http://ewelinasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0