Mätta i magen

Och frusna som sjutton. seriöst det är ju snorkallt ute :O
Jag drog ju som sagt till stan för att möta upp Lisa :D Tog och gick till 018 för att ta en fika eller snarare en smoothie åt Lisa och en chaillatte såklart åt mig :D
Hur gott som helst och det passade alldeles utmärkt kan jag säga. Gott med varmt i magen.

Hade iallafall jätte trevlig med Lisa :D Efter fikat så tog vi och kika runt lite på stan :)
Kollade på lite skor jag skulle behöva köpa sen :)
Kanske blir efter jul :D

Nej ska ta och göra i ordning lite te nu och värma mig under en filt , fryser arslet av mig :O


Hahaha vi var in på Vero moda och hittade en varsin skatbos´s mössa hur snygga är inte vi :D
hahah lite kul att Lisa blunda just när jag tog kortet :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0