me förra året

Önskar er alla God Jul lite i förväg :) Man vet aldrig hur mycket jag hinner blogga i morgon. Vi åker nog ganska tidigt till Jenny för att inte vi ska missa kalle anka det är ju ett stort måste på jul :D
hihi Jonas gillar väl det sådär men men :D Jag ÄLSKAR Kalle Anka och jultomtens verkstad :D
Som min morfar alltid säger " jag förstår inte hur jultomtens nissar gör dom där schakbräderna :D Han undrar vart dom köper färgen typ :D
Hahaha han är bara för söt min lilla morfar. Mormor sitter oftast då och skrattar och ber oss kolla på morfars miin när han ser just det avsnittet :D

Hahah älskar min lilla familj :love:

Men hoppas ni får en underbar jul ni med kära läsare :D
Vad jag får i morgon får ni se sen på kvällen när vi kommer hem igen.

Nu ska jag klippa älsklingen :)

Puss så länge:love:


                                  God Jul snyggingar därute :love:
                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0