Movie time

Ligger i sovrummet och kollar lite film. Vet inte vad det är för någon men det var någon komedi på 5:an :D
Helt sjukt film.
Ska väl upp relativt tidigt i morgon för att fixa mig och ta fram alla julklappar som ska med :)Hihi
Köpte även ett par lösögonfransar som jag ska ha i morgon hade jag tänkt om jag får på mig dom vill säga, hade problem förra gången med det men nu ska det gå har fått lite tips hur jag ska göra.
Det är inte dom på bilden utan dom i den silvriga asken som är normallånga typ. Sist hade jag dom långa :)

Men ni får se hur det ser ut i morgon då ni även får se Jul outfiten har ingen aning än vad jag ska ha på mig men det löser vi i morgon :D

Puss :love:
               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0