Nytt

Usch jag går inte ut en gång till ikväll. Var som sagt hemma hos Jenny och micke för att fira honom.
Fick väääärldens godaste cheescake :D
Jenny den får du göra igen :D Mums säger jag bara.
Sen så fick jag medelande om att hyllorna jag spanade in igår fanns kvar och för samma pris så efter Jenny så åkte vi en snabbis till Ingemar och hälsade på honom lite innan vi åkte mot stan för att hämta hyllorna.
SKIT SNYGGA!

Jag ville ju ha en över tv men det var inte alls snyggt tyckte gubben i huset :(
men i sovrummet kommer en hänga över sängen iallafall kommer bli super snyggt :D
Sen får vi se vart jag hittar för stället att hänga upp dom andra två.

Nej nu måste jag fortsätta här med maten innan allt bräns.

Puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0