OMG OMG OMG

Ni ska bara veta hur jag är just nu. Tycker verkligen synd om min lilla granne där under.
Jag var med i en tävling hos Kenza där man kunde vinna ett valfri plagg hos http://www.elinsmoster.se
och jag var ju självklart med men jag har alltid haft otur i tävling eller i vilka dragningar som helst även sånna på grönan MEN MEN MEN JAG BLEV DRAGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoppar seriöst jämnfota här hemma.Beter mig som om jag vunnit en miljon jag har aldrig i hela mitt liv vart gladare inte vad jag kan komma på just nu iallafall. Har lust att springa ut och skrika ´är så fruktansvärt glad över detta.

Jag är så otroligt tacksam över att jag blev en av vinnarna :D
Ni kanske undrar vad jag vann också?

Jag valde ett par stövlar som var skit snygga. Har ju bara ett par och dom är låga och varma men inte direkt snygga tyvärr men dom funkar nu till vintern iallafall.
Jag behöver ju ett par snygga som man kanske kan ha till finare tillfällen och då ser stöveln ut så här..


SNYGG VA??? Kostar egentligen 700 spänn och det kan jag drömma om i vanliga fall att få det skulle aldrig min plånbok tillåta :O

Denna dag slutar så fantastiskt bra måste jag säga från att ha mått dåligt hela dagen till detta :D
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!

TACK TACK TACK :D:love::love::love::love::love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0