Plugg

Hade tänkt plugga någon timme nu innan Jonas kommer hem :) Så jag får något gjort :)
I morgon ska jag ta mig ner till stan för att låna två böcker på stadsbibloteket för första gången haha :D Hur ska det gå?

I morgon får jag också veta hur jag jobbar i helgen, hoppas på att det blir en del nu eftersom jag inte fick något i helgen bara där på torsdagen :)
Så håller tummarna för det.

Ja på fredag blir det att träffa lilla Helena som jag inte sett på länge så det ska bli kul :)
Sen kanske några fler hänger på ska ha en lite myskväll här hemma med lite film och gott gott.
Mysigt va?

Vad ska ni göra i helgen då?

Puss:love:


Kommentarer
Postat av: Williamoda

really good site!!

2011-03-12 @ 22:15:26
URL: http://williamoda.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0