Pluggat lite

Yeeeees haha fan vad jag är bra ibland :D
Kom på att mitt första uppdrag skulle vara inlämnat den 12 december och det är ju fan på söndag haha och jag som inte hade tänkt plugga i morgon. Så jag gjorde klart uppdraget nu här på kvällen så nu är det inskickat och klart :D
Nu fattas bara att låna två böcker från bibblan :D

Men asså nu får jag låta blond men jag har faktiskt aldrig lånat så här från bibblan så jag undrar kostar det någon när man ska låna om man inte har något bibloteks kort? :O
Hur gör jag egentligen?

Men det ska jag ta och göra i morgon.
Älsklingen slutar antagligen vid 2 då också så det blir härligt :D
Han ska tydligen också få börja jobba skift så han kanske börjar 12 på dagen och slutar 6 på kvällen eller börjar 6 på morgonen och slutar 12 :D Hur skönt låter inte det egentligen :D får mycket tid med honom hör jag.
Myyyyysigt!
Hihih!

Nej ska nog ta och plugga lite mer nu när jag fick klämm på det hela :D

Puss:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0