Rädd

Aaaaaah vi såg tvåan på Paranomal Activity 2 :s Jag tyckte den var as läskig den med framför allt när barn och djur blev offer :(
Inte kul.

Usch får se om jag kan sova inatt.
Hahah på tv nu går Spartacus blood and sand. Vi vet ju redan hur det slutar men det är så bra att vi ser det igen :D Hihi

I morgon så tar jag och älsklingen en lång sovmorgon eller jag iallafall får se hur länge han kan sova. Han brukar ju få ont i skallen och må ganska dåligt som om han vore bakfull.

Resten av dagen vet vi inte vad som händer. Jonas kanske skulle hem till Ingmar och hjälpa honom med garaget. Men eftersom älsklingen är lite krasslig så får han se hur han gör. Han kanske vilar.
Det löser sig :)

Nej hörrni jag ska ta och kolla klart på tv här nu och krypa intill älsklingen innan han somnar.

Kommer säkert uppdatera en gång till innan jag somnar.

Puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0