Sådär

Nu har jag pluggat en hel del så nu har jag gjort tillräckligt för idag.
Blev lite ändrade planer om trippen till stan ska hem till henne istället :)
Blir lite te och mys så det ska bli trevligt :)

Så då kan jag käka här hemma och inte på stan, dessutom så slipper vi pulsa i snön också :D
Nu väntar jag bara på att älsklingen ska komma hem :)
han slutar ju 4 på det nya jobbet men det brukar ta lite tid för honom att komma hem :D Han står säkert och snackar med alla skulle jag tro :D
Hihi!
Får se vad han säger om kladdkakan dom fick :)
Min berömda hihi det kan väl inte vara någon som inte tycker om den ;)

Nej ska nog ta och höra med honom om han är på väg och om jag ska sätta igång maten :)

Puss så länge :love:

Som ni kanske ser så har jag inget löshår i :) Har nyligen duschat så har inte satt i det än :)
det är lite längre än bilden visar :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej. varför sminkar du dig och använder löshår även när du bara är hemma om dagarna och inte gör nått speciellt?

2010-12-06 @ 20:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0