Sen mot stan

Ska ner på stan senare och möta upp en tjejkompis och ta en fika :)
Kanske blir att ta och kolla runt lite också :)

Brukar oftast bli så.
Under tiden här hemma har jag nyligen kommit ut ur duschen pluggat en del och sen pratat lite med min kära pappa :)
Guuuud vad jag längtar till att åka hem igen och hälsa på dom.
Detta blir första julen jag inte firar med min mamma. Kommer ju självklart och fira med dom på juldagen också men just julafton är det första gången :(
Lite tråkigt faktiskt men jag är faktiskt vuxen nu och bor hemifrån, fast jag ser mig inte själv riktigt som det än.
Hahaha ibland saknar man sin mamma och pappa,saknar att sitta hemma i huset så här innan jul när mamma lyckas krä granen så himla fin varenda år. Och jag lyckas få in den från garaget.
Och den dagen före när den kommer upp blir det alltid bingo på tv.
Vet inte varför vi har gjort det men varje år och jag saknar det väldigt mycket faktiskt.
Brukar alltid älska julafton när jag fick fira med familjen.

Men nu när jag inte bor hemma längre så tänkte jag att det är dags att ändra lite. Nu har ju jag och Jonas snart vart ihop i 3 år också så vi båda tänkte väl varför inte fira tillsammans nu?
Så nu blir det hans familj jag kommer fira med.
Men jag vet att jag kommer att sakna att fira med min mamma, mormor och morfar på julafton :(

Men men nog om det :D

Det kommer bli jätte kul :)

Puss:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0