Sorry babes

Har vart ur usel uppdatering idag sorry har haft annat för mig. Jag och älsklingen satt och kollade igenom alla Spartacus avsnitten hahah så nu vet vi hur dom slutar :D
Lite tråkigt kanske eftersom nu kan vi ju inte se dom när dom går på tv :D

Sen har vi annars bara setat och småpratat lite om en del :)
Jätte mysigt!
Älskar dig jätte mycket gubben du är mitt allt.
Ibland önskar man att man kunde spola tillbaka tiden till den dagen då jag träffade honom för första gången :D
Hur vi träffades vet några men ni andra vet inte hihi :D När vi berättar brukar dom flesta skratta åt saken och det gör vi med visserligen men vissa saker kanske man skulle vilja ha ändrat på :D

Men ah hörrni i morgon ska jag försöka bättra mig med uppdateringen. Ska också plugga en del.
Men det kommer nog ske på morgonkvisten där.
Sen ska jag höra med älsklingen om vi kanske kan åka ner till bibblan och låna böckerna jag behöver sen behöver vi fixa lite annat också :)

Men det löser sig i morgon :)

Ni får sova gott snyggingar så hörs vi senare :love: Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0