Stor plugga

I morgon ska jag börja storplugga rejält. Fick inte så mycket gjort idag eftersom jag vaknade rätt sent och sen så mötte jag upp Millan :)
Guuuud vad avensjuk jag är på dig just nu.

Hon och Martin åker till Sri lanka på söndag och jag frågade henne om inte jag kunde köpa en stor resväska som hon kunde lägga mig i :D kunde ju leka att jag var hennes buktalar docka :D
Låter inte det som en bra idé?

Sen ska jag i morgon också till bibblan igen fast här då och försöka låna dom där dumma böckerna.
Hihi fick ju tipset av en av jonas kompisar Johan att ladda ner ljudboken av dom men hittade inte Den gröna milen så suck!
Men ondskan har jag laddat ner men det är frågan hur mycket jag kan lagra i hjärnan om jag lyssnar istället för läser :/
Så får se hur jag gör på den fronten egentligen.

Nu så ska jag kolla lite tv och sen kolla lite Hemma fruar i hollywood som jag missade på grund utan av älsklingen fick mig att se den där äckliga filmen :D

Puss så länge:love:

Hahah en gammal bild på mig på min lilla fest jag hade förra året :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0