Svar på tal...

Fick en fråga av Hanna. Du undrade varför jag sminkar mig och så när jag bara är hemma.

Jag är faktiskt inte alltid hemma men nu under den senaste tiden har jag vart det eftersom det har vart mycket med plugg och så.
Men anledningen till att jag sminkar mig är att jag vill inte känna mig blek tycker inte om att se mig själv det.Det låter kanske väldigt ego men det är vad jag känner iallfall.

Sen är det ju också framför allt för min pojkvän vill ju se en aning snygg ut för honom också.
Han älskar ju mig för den jag är men det är framför allt för mig själv också som jag gör det.
Vill alltid se mitt bästa :) Åtminstone lite :)

Om jag är sjuk så brukar jag inte göra något åt utseendet så kan jag springa runt i stora t tröjor och mysbyxor :) Då vill ni inte se mig kan jag säga.

Men så det är varför jag sminkar mig och det :)
Hoppas det räcker.

Fick också en kommentar av Emilia igen om att det skulle vara kul med flera videoinlägg, jag ska försöka fixa en till snart :D

Men tack för fina kommentarer jätte kul att få verkligen :D

Puss på er underbara läsare :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0