Tisdags mys

Nu har jag krupit ner i soffan igen och kollar lite Simpson :)
Lite tända ljus och ett varmt täcke. Mysigt va?
har ju som sagt pluggat en hel del idag och ska väl ta och göra det i morgon också.
Då får jag även veta hur jag jobbar i helgen :)

Hoppas på flera pass :D
Resten av kvällen ska jag nog bara ta det lugnt här hemma. Har ingen större lust att gå ut precis.
Men är ändå sugen på att dra ut och springa. Men har inga bra träningsbyxor. :(
Önskade ju det u julklapp av min kära lilla syster så får se om jag får det annars så ska jag ta och köpa det efter jul. Tycker kanske att det är ingen idé att börja stor springa nu innan jul med all julmat och sånt :)
Då är det bättre att sätta igång på riktigt efter :)
Eller hur?

Vad har ni för er ikväll då läsare?;)

Puss :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0