Värdelöst

Fan asså är så jävla fucking sur just nu så det är inte sant.
Nu när jag köpt dessa skit snygga hyllor så får jag självklart inte ha dom uppe där det skulle vara snyggt!
T.ex över tv ville jag en men NEJ det får jag inte då är det snyggare att ha tv bänken men den har vi ju ändå fan inte råd att köpa just nu. Så då kan väl en jävla fucking hylla sitta över där så länge.
Sen så har vi ingen borr och har sagt flera gånger man behöver ingen jävla borr vi har lyckats göra hål utan att borra.

Så ah nu passa inte hyllorna in någonstans enligt Jonas. Faaaaan vad sur jag är.
Snacka om bortkastade pengar. Det kunde väl ändå han sagt innan jag bestämde.
Åååååååh!!!!!!

Måste fan lugna ner mig en smula nu annars så halshugger jag honom snart.

Puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0