Webb tv

Har hållt på att koll lite webb tv :D Såg finalen av Ung&bortskämd det var ju helt klart rätt vinnare av dom som var kvar men jag tyckte ändå att TJ skulle ha vunnit. Synd att dom där föräldrarna är så blåsta att dom inte inser vilka puckon dom är rent ut sagt!
Tjejernas pappor tyckte ju att tjejerna var ju sååååå duktiga och dom var ju bäst typ men seriöst dom två var ju dom som gjorde minst av alla :P
Aja hoppas dom kollar på sig själva sen.

Sen sträck kollade jag på gamla Victoria secret shower :D Love that show!!
Jag trodde ju jag hade missat den på tv men den kommer ju på svenska kanalen den 30:e december.
Nu har ju jag redan sett hela men hihi det skadar ju inte att se det en gång till :D

Om jag vore rik så hade jag lätt beställt underkläder från dom :D Eller ska jag önska mig det i julklapp kanske?? ;) Hmmm...

Största favoriten är ju självklart caronline men sen älskar jag också Miranda kerr så klart :D
Hon är ju bra himla vacker eller vad säger ni??? :O

Kommentarer
Postat av: Jenny

ELLER HUR! JAG ÄR JÄTTEUPPRÖRD ÖVER ATT INTE TIM-JOEL VANN!! Bajskorvar!

2010-12-22 @ 22:34:53
URL: http://under..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0