Wow

Ah såg som sagt klart på Ung & bortskämd avsnittet nu då och jag är faktiskt positivt överraskad av några av dom :D
Ni som då har sett det måste ju hålla med om att Tim joel är ju den som har utvecklats mest där inne :O I detta avsnitt så erkänner han helhjärtat att han skämms lite över hur bra han har haft det hemma och att hans mamma har fått gjort allt åt honom :D
Helt otroligt!

Medans P och K är dom som jag tycker minst om. P tycker jag bara beter sig så omoget jag vet inte det är något jag inte gillar med henne. Hennes beteende helt enkelt.
Och K är också inte helt på noterna när det gäller att fixa i huset. Sen vet ju inte vi tittare hur mycket dom egentligen gör. Dom kanske gör mer när kamerorna inte rullar.

Vad vet vi liksom :D
Ah det blev en liten pik där men annars är programmet sjukt kul att kolla på :D

Nu ska jag kolla på Paradise hotel som jag missade nu ikväll :)
uppdaterar lite senare igen :) Är inte riktigt trött än.

Puss så länge:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0