100201 God morgon

         Okeej jag kan bjuda på en osminkad bild :P
        
God morgon kära läsare är as glad idag wiiie idag firar jag och älsklingen 2 år :)
Kan inte tänka mig att det har gått så pass lång tid det är helt sjukt :)
Så idag ska jag baka kärleksmums :D Hihi
Hoppas det kommer gå bra bara :) Inget ska förstöra den här dagen.Inget. Fan känner mig as pigg i kroppen också tyvärr har vi ingen riktigt glamorös mat hemma men vi käkade ju ute två gånger i helgen vilket vi egentligen inte skulle göra men men :)Kvällen kommer nog bli bra :)
Ah vi får se. Har nyligen vart ute med Leon tog en halvtimmes promenad.Skönt och han var verkligen nödig. Hihi. Nu ska jag strax höra med älsklingen om nr till trivselgruppen det stod ju inte i trappuppgången så ska höra med älsklingen om han kan höra med Ingmar om han vet :)
Ska börja planera nu hade jag tänkt och kolla upp hur många som vill komma :) Jag hoppas ju på en person men vi får väl se.
Aja nej nu hörrni ska jag dricka min smoothie och sen ta tag i disken och sen börja baka lite :)
Hörs sen :)

Pussar på er sötnosar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0