100202 God morgon

God morgon sötnosar är det bra med er?? Här är det seeeeegt. Har för ett tag sen vart ute med Leon tog en långpromenad var faktiskt riktigt skönt förutom att han var riktigt dragkär idag man fick verkligen kämpa att hålla in honom.Men jag lever än iallfall.
Ah nu så sitter jag med en ost macka och lite citronvatten gott gott :) Sitter också och försöker få tag i fastighetssötaren men han finns inte att få tag i. Så ska försöka nu efter lunch igen. Hoppas verkligen jag kan få tag i honom. Måste ju få tag i lokalen nu innan det blir försent :(
Ah nej hörrni nu så ska jag luta mig tillbaka och kolla klart på Top model :)

Just ja jag hade bsöksrekord igår igen fan vad kul att fler hittar in hit :) Så välkommna så :D

Puss på er bitches <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0