100203 Godmorgon

Gooooood morgon! Wow har vart uppe redan vid nio i morse skulle ha gått upp vid åtta men låg och snooza i en timme skööönt säger jag bara :)Har vart ut en snabbis med leon nu så kom in nyss. Gav båda skitungarna mat så nu sitter jag här i soffan med min smoothie och ska strax ge mig iväg ner till apelgården. Ska träffa Inger och få en tur att inspektera lokalen om jag vill hyra den :)
Allt är nog bättre än våran lägenhet just nu skulle jag tro.
Ah vi får se vad jag tycker. Just ja sen efter det ska jag ta Leon och gå och möta Nike vi ska ta oss en lånmgpromenad Leon kommer ju tycka det är hur bra som helst och jag får ju as bra träning.

Så får se hur trött jag är sen när vi kommer hem :) Ni ska veta hur många komplimanger jag fått för leon. Hahahah wow det är sjukt. Typ oj vilken stor och fin hund du har där..vad är det för ras??
Wow vad stor han är...oh bla bla bla...!!
Hahahah men det är ingen som vågar klappa honom jag tror jag inte vågar låta någon göra det heller jag vet ju inte hur han reagerar på andra människor.
Så bäst att ta det säkra före det osäkra. :)

Nej hörrni nu måste jag dricka upp min smoothie och göra mig ordning för att gå strax :)

Hörs sen :) Puss bitches <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0