100209 Goood morgon

God morgon god morgon på er. Vakna?? jaa klart ni är om ni sitter och läser detta så dum fråga :) Nej hörrni sitter här med en god smootihie och väntar på Bea hon ville komma över och låna internet. Dom har ju flyttat så dom har inte fått in det än. Och det är klart hon kan komma hit då :D  Ska hänga med henne sen och se hur lägenheten är säkert jätte fin såg så ut när hon visade den på bilderna :) Det blir bra :) Ska försöka ta lite kort kanske hihi om jag får :) Kanske bli en och annan på lilla Bea också :) Ja det löser sig då :)
Just ja vi har tvättdag idag får verkligen inte glömma det den här gången det är verkligen viktigt nu fram till helgen måste få min nya fina klänning tvättad :)
Får sätta en lapp på dörren eller något hihi :D Nej hörrni ska ta och göra mig i ordning om jag ska våga mig ut sen måste fixa sminket och så :)

Hörs sen Puss bitches <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0