100215 God morgon

                                
Gääsp =O Har gått upp för kanske 20 min sen men har en katt här som håller på att gosa ihjäl sig nästan. Hahahah knäppa katt. Ah idag känner jag mig inte riktigt på topp faktiskt känner mig helt slut och hängig. Ska egentligen duscha nu snart men jag tror jag tar ett bad istället.
Just ja jag hade besöks rekord igår IGEN!!!!! :D Faan vad kul :D Kul att det är flera som hittar in ;)
Hihi när ni väl är här kommer ni inte ifrån eller hur?? ;)
Haha nerå det vet jag inte men jag kan ju hoppas :)

Ah ska ta mig någon macka tror jag om jag orkar mina smoothies ingridienser är slut tyvärr :(
As ledsen det skulle passa jätte bra just nu. Guuuuud vad det är gott.Nästan för gott :) Det roliga är ju att dieten funkar as bra på mig men det är just det att det är snoor dyrt att handla yoghurt hela tiden frusna bären är lite dyrare än själva yoghurten men räcker mycket längre.
Men har bett älsklingen att hämta upp mig efter jobbet så kan vi åka och handla.
Sen måste jag fixa lite papper också.
Så lite att göra idag fast jag inte känner mig pigg :(

Ah håll tummarna för mig att detta blir gjort ;)

Puss bitches <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0