100220 god morgon

Hahah nej har inte nyss vaknat vi håller på med målningen eller just nu är det spackling boooooring. Jag vill börja måla men vi lär ju aldrig börja är så rastlös. Nu ska spacklet torka sen så ska vi slipa och sen kolla om vi behöver spackla om igen. Suck. Jag trodde vi bara kunde spackla sen börja måla men icke!
Ah tyvärr så hann jag ju inte uppdatera igår kväll eftersom vi kom hem efter halv tolv och då var älsklingen as trött så tänkte att jag inte kunde sätta mig vid datorn då. Men det var riktigt trevligt faktiskt igår med lite skit snacka och lite dricka med chips och choklad :) Mums!
idag vet vi inte vad som händer mer förutom att vi målar då.

Älsklingen kanske skulle åka till sin syster på en familje sak. Men han är osäker på om han ska eller inte. Nej nu hörrni ska jag smita iväg för att kolla om det har torkat där ute :D Sen ska jag nog försöka få älsklingen till rusta sen och handla en hylla och kanske några ramar :D
om dom har öppet när vi är klara vill säga :D Hihi annars kanske vi kan ta det i morgon.
Aja önska oss lycka till nu i vårt projekt :D

puss bitches <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0