100223 god morgon

 Hihi jäääätte gammal bild är nog 15-16 med percing i läppen som min mammi tvinga mig att ta bort 
                 
Usch nu börjar jag kunna sova länge igen inte bra var ju as bra när jag kom hem från falun sist och vaknade vid halv tio varje morgon.Måste vända på dygnet nu när jag ska leta praktik.
Ah så det får vi minsann vända på. Just ja på lördag kommer min kära mammi och hennes kille och antagligen min lilla syster :)Hon blir nog att sova över hos oss mammi och hennes kille tar in på hotell dom hade tydligen någon fri natt här i uppsala så dom skulle passa på och utnyttja den nu :)
Så det blir ju kul :) Ska passa på nu och baka något gott bara :)Det blir bra det.
Ah i morgon är det dags för ett besök nere på ungdomsmottagningen kl 11 så då måste jag vara uppe tidigt.Hihi.Ska snacka lite med dom.Så ni får se om jag lever efter det hahaha nej då. :)
Nu ska jag in och göra i ordning min vanliga morgon rutin :)

Puss bitches <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

mammas SAMBO heter det LER

vi ses till helgen....förväntar oss en god middag!!!blink,blink

kramis

2010-02-23 @ 13:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0