100224 Gäsp

God morgon på er underbara läsare :) Är ni också vakna? Inte jag gäsp usch ska snart göra mig i ordning dör vid tio är det dags att traska ner till ungdomsmottagningen och snacka lite med dom :)
Sitter just nu och är halvt död har snoozat i en timme.Kanske inte var så bra kanske skulle ha vart bättre om jag gick upp på en gång. Hmmm. Ah vad händer idag då hur många har lov egentligen :)?
Min syster har iallafall det just nu verkar det som, hon ska upp till fjällen med pojken sin jäkla lycko unge har själv aldrig varit där eller jo vänta när vi hade frilufsdag i skolan åkte vi till något fjäll men då åkte jag pulka hahahah xD

Ah det var tider det :) Nej hörrni nu måste jag få i mig frukost och sen göra mig i ordning :)

Puss bitches <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0