100225 Godmorgon

Alltså faaaan nu har jag legat länge igen. Måste börja ställa klockan och verkligen gå upp då.Måste skärpa mig. Ah men iallfall sorry för det inte blev någon mer uppdatering igår älsklingen kom hem och vi åkte och käka sen efter det så åkte vi och hälsade på ingmaren stund han stackarn hade inget vatten så han kunde inte tvätta händerna eller något det hände ju oss hemma i falun men som tur va hade vi ju mormor och morfar precis 40 meter bort som vi kunde få vatten ifrån.Ah men det var iallfall trevligt att vara där ett tag :) Sen åkte vi hem och la oss jag var så sjukt trött.

Nu så sitter jag med min kära smoothie igen ska snart se top model sen så ska jag ta mig ett bad och ligga och läsa en bok igen tror jag :)Det var ju så skönt sist :) Nu ska jag krypa upp i soffan och göra det bekvämt :)

Puss bitches <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0