100226

God morgon kära läsare bra med er?? Här är det väl sådär fortfarande näsan är inte så snäll mot mig :( Aja men det går nog över snart har inge feber eller något sånt så det är lugnt på den fronten.
Har nyligen klivit upp jag kännde att jag behövde sova ut idag hade hoppats på att näsan kanske skulle ge sig :)
Ah har iallfall gjort i ordning min goda smoothie nu så sitter och njuter av utav den mumma :)
Ja hörrni vad händer idag då? Här måste jag nog bara ta det lugnt ska kolla lite med praktik igen. Om jag hittar någon ny. Håll tummarna :)
Nu hade jag tänkt ta och sätta på lite kaffe sen så ska jag krypa upp i soffan med mitt stora duntäcke :)
Men vi hörs snart igen :)Ska göra mig i ordning idag iallfall vi storhandlade aldrig igår så vi ska göra det idag istället antagligen :)

Puss bitches <3

Kommentarer
Postat av: mamma

DU kommer väl ihåg mammi på söndag????LER

VI kommer att åka från Falun ca 07.15 pga att det kommer att bli dåligt väder.....så räkna med att vi dyker upp vid omkring 10.30-11 Mats,Emma och jag!!!

kramis

2010-02-26 @ 13:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0