100227

                 
God dag!! hihi ah det är ju inte morgon och har tyvärr heller inte haft tid att blogga eftersom min mammi och syster kom på besök. Har precis vinkat av mammi och hennes sambo. Syrran åkte redan vid tre tiden med tåg till stockholm till sin kille hon ska tydligen upp till fjällen :P Kul :)
Ah älsklingen sitter just nu och spelar playstation så kännde att då kunde jag passa på att uppatera  bloggen :) Bra va? Hihi. Ska snart vara lite mer social mot honom men jag känner att jag nästan kommer att somna bredvid honom eller så blir jag med och spelar och sitter och svär över allt och alla. Hahaha! Ah ikväll har vi inget planerat jag är ju fortfarande as täppt i näsan så jag låter ju lite små kul :P Men vi får helt enkelt se. I morgon ska älsklingen iallfall till jobbet och mecka så jag blir nog hemma och hittar på något annat istället :)
 Nej hörrni det blev en snabb uppdatering ska nog gå och ta mig en lur i soffan med älsklingen.

Puss bitches <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0