Åååååh 100210

Jag må jag leva jag mår jag leva,,jag må jag leva ut i hundrade åååååår ja visst ska jag leva ja visst skajag leva ja visst ska jag leva ut i hundrade åååår :D Wiiiiiiie!!
Idag blir jag 19 då :D Såååååååå härligt :D Funderar på om jag ska ta och fxa mig i ordning och ta och gå och köpa någon tårta till mig och älsklingen :D Skulle ju vara gott :D
Eller vad säger ni??
Och tack så mycket för alla grattulationer ni är underbara :D  Fick 5 st på morgonen och fått lite fler nu också :D  Gulliga ni är :D
Idag så vet jag faktiskt inte vad som händer ska nog ta och göra riktigt fint här i lägenheten :D
Så älsklingen blir lite överraskad :D
Det får det nog bli :D Ja nu hörrni ska jag ta och göra min smoothie :)

Puss på er :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0