åååh jag vill också :(

                                 
Åååh fick veta nyss av älsklingen att han och grabbarna på jobbet ska iväg och åka go kart fan vad kul hade också velat åka igen visst jag suger men ändå ah jag får väl ta med några tjejer någon gång utan honom. Ibland blir jag faktiskt inte klok på honom han ska få åka iväg och ha kul med sin grabbar vart som helst typ och jag säger ju inte emot men så fort jag ska vara med bea och vi vill ut och dansa och roa oss på det sätter då är allting fel med det ibland blir jag faktiskt ledsen att jag som inte säger något till honom jag vill ju att han ska ha kul med polarna hans men då tycker ju jag också att jag kan umgås med mina tjejkompisar vart jag vill med, tycker inte ni det låter rättvist :O
Även om nu vi dansar på krogen så händer det ju inget dumt och det har jag sagt till honom jag bryr mig inte om någon annan ute än mina tjejkompisar och mig själv.

Aja nu får vi väl se när han dyker upp vi måste iväg och stor handla sen bara.

Bea vad säger du skulle du vilja hänga med och åka go kart någon gång bara vi tjejer så tar vi och plockar upp några till :)??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0