Flirting whit 40

                                   
Så detta blir kvällens sista inlägg för jag ska vara lite mer socialt mot älsklingen.Sen ska jag ta och göra en smoothie innan jag lägger mig. Ah i morgon ska jag ringa till den där praktikplatsen som jag hoppas på att få.Har bara sökt den just nu eftersom dom lät rätt positiva om att ha mig som praktikant :) Annars får jag söka vidare helt enkelt men jag känner på mig praktik är ju mycket lättare än jobb men det kan ändå vara krångligt att hitta något och om dom har tid med någon praktikant.Hihi.
Ah nej kollade nyss på 3 an handlar om en kvinna i 40 års åldern som dejtar en kille på 27 år. Riktigt kul faktisk inte för att han såg bra ut men hahahah gissa om man får blickar från älsklingen när man kolla :D Sööööötnos!
nej hörrni vi får höras mer i morgon.Då ska jag försöka bjuda på lite mer bilder. Om jag är fixad vill säga vilket jag borde vara ;)det är ju fredag :)

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0