God morgon 100208

God morgon god morgon :) Wow idag är jag uppe rätt tidigt. Gick upp typ vid kvart i tio :)Sköönt faktiskt :)Kunde inte sova så tänkte det var onödigt då att ligga kvar. Ja ni vad har ni för er då skola kanske??Ska strax ta och göra en macka har igen smoothie matreial hemma men ska handla senare när älsklingen slutar jobbet :) Då jävla ska jag ha :)Fick i uppdrag att skriva en handla lista.
Ah nej sitter och funderar på om jag ska ta mig en sväng till gränby men Bea hade inte tid och jag måste städa här hemma och ta atg i disken också. Så kanske spar det tills i morgon.Disken inne i köket är en ganska så stor hög.Så det måste jag ju ta tag i.Ah hörrni nu tänkt jag gå och ta mig lite frukost :)Hörs senare :)

Puss puss <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0