God morgon 100216

God morgon kära bloggläsare. Ligger fortfarande i sängen och myser under täcker har vart vaken sen klockan 8 har inte kunnat sova. Var tvungen sen att ringa ungdomsmottagningen också.Typiskt.Ska dit om en vecka. Idag hade jag tänkt planera att shoppa lite för mina presentkort :)

Eller vad tycker ni?? Får se om jag kommer hem med några läckra saker :)
Ah har inte bestämt mig än om jag ska göra det. Hade velat ha med Bea men hon skulle jobba idag:(
Ah nej men annars kan det vara skönt att gå själv också. Hade egentligen velat gått igår men min mamma ringde och sa att jag hade fått hem något kort på H&M på typ 20 % rabatt så det är klart jag väntar det blir ju lite billigare när jag ska handla.

Ah nej ska nu snart g¨upp och ta min dagliga smoothie. Jag köpte ju det igår men då hade dom inte min vanliga yogurt kvar eller den var slut så var tvungen att köpa typ jordgubb och smultron inte alls lika gott "snyft" aja visst det var gott men ingen stor hit.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0