God morgon 100217

God morgon god morgon :D  har inte nyss vaknat har vart uppe ett bra tag har bara inte setat med datorn :D  Sen har jag snackat lite med lilla Bea också hon hitta oss på en film på kalas när vi dansar. Eller man ser bea och milla lite tydligare men man ser mig i bakrunden :D
As kul :D Men det kommer nog ta en tid innan vi går ut igen eftersom älsklingen var as svår att övertala sist.Och sen ska vi kanske ha råd också.Hihi

Vi stötte ju på en viss brutta som är lite körd i skallen. BIRDFEJS kallas jag henne hon ser fan ut som en fågel eller ah näbb snarare hahahahah neeej vad taskig jag är eller nae inte riktigt det heller hon är lite konstig tänker inte riktgit med skallen tror jag.Fasst det är inte lätt med den näsan xD

Ha kör lite kissie style här nu. Wow!Nej nog om det.Idag ska jag nog ta tag i och storstäda och ringa några samtal om min praktik plats som jag kanske ska få. Det beror på om dom kanske kunde ge mig lite små jobb efter. :)
Ah nu ska jag dricka upp min smoothie och komma ur min sköna morgonrock :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0