God morgon 100218

Gääääsp har nyss gått upp usch jag känner mig verkligen hängig idag trött och helt slut i kroppen ont i ryggen har jag dessutom som fan.Ska ta mig ett varmt bad igen och får se om det kanske blir bättre.Hoppas idag har jag faktiskt inget planerat.Men får se först om jag blir bättre sen.
Ska nog ta med mig en bok och ligga där i och njuta eftersom jag kan inte ta med mig datorn. Älsklingens dator funkar som trådlös.Suck!

Ah sitter just nu och häller i mig en god smoothie och kollar på Top model 8. Efter det ska jag tappa upp vattnet och hoppa i.
Mmm skönt :)
Nej hörrni sorry men jag ska ta och sätta mig i soffan med smoothiesen och kolla klart :)
Vi hörs sen efter badet ;)

Puuuss sötnosar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0