God morgon 100219

                   
God morgon har nyligen gått upp eller gick upp vid strax efter halv 11 hihi bea ringde. Frågade om jag ville hänga med till gränby en sväng men kan inte måste städa och diska och sen ringa några samtal.Så det får bli en annan dag :) Just ja vi ska äntligen måla om i hallen nu är det bestämt jag fick älsklingen att gå med på det efter lite övertalan.Yes!

Han ska bara köpa en roller sen så kan vi sätta igång vi tror att färgen kommer räcka eftersom halva gick åt till sovrummet då borde ju den andra halvan räcka till hallen eftersom den är mindre.
Yes fan vad glad jag är :D Och älsklingen har tydligen kommit fram till att vi kanske skulle kunna byta ut luckorna i köket sen också vilket jag blev förvånad över för när jag pratade med honom förut så  sa han att det var inget fel på dom det tyckte inte jag heller men nu verkar det som att han har ändrat sig.
Så jag ska plocka undan lite skit i hallen och ta ner hatthyllan bland annat. Så måste nog sätta igång nu snart efter min smoothie :) Men vi hörs senare :)

Puss bitches<3

Kommentarer
Postat av: Gustavcarmen

nice site keep it up ok

2012-02-27 @ 12:18:27
URL: http://gustavcarmen.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0