Hemma i uppsala

Så nu är vi hemma igen har vart och käkat en sväng var superhungriga och jag orkade fan inte ställa mig vid spisen och laga nåt djupfryst.No way! Asså är så sjukt trött så det är inte sant.Känna som att jag skulle behöva sova ett tag nästan. Men då kommer jag inte somna inatt.
Just nu så dammsuger älsklingen var ju så mycket hundhår överallt.Så det åker bort.
Jaha ni vad händer ikväll då en sådan här söndag??Slöa som här kanske??
Hihi.Sköööönt :)
Ja nej ska nog hjälpa älsklingen med städningen :)

Puss hörs senare :)

Kommentarer
Postat av: bea

en tjej från skolan förut... ush vad jag ogillar henne.

2010-02-07 @ 19:04:35
URL: http://beatrisi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0