hemma i värmen

 Hahaha lilla leon precis innan vi gick ut han blir så glad när han får veta att han ska få gå ut att han måste grabba tag i något och gå runt med det i munnen i detta fall älsklingen sko.
                  
Åååååh vad skönt att komma in i värmen igen. Guud så trött jag är men rätt pigg kommer nog somna sen :) Jag och nike tog oss en promenad på en oh en halvtimme. Snacka om att jag är trött i benen nu alltså vi kom överrens om att vi ska ta en morgon promenad i morgon vid halv nio,, eller nio tiden :) Skönt att ha någon att gå med tycker jag och hon ställer ju alltid upp så :) Hihi.
Leon var ju självklart med och han ligger nu och sover för fullt bredvid mig :)
Sötnosen <3
Håller på och gör mig en macka inne i köket med lite ägg och vitlöks grejjsi mojs på mackan mums kommer det blir :) Ska nog ta och göra lite te också. Sen så ska jag ringa lite samtal :)
Just ja lokalen ni kanske undrar hur den var??
Väldigt gammalmodig var den.Men aja det duger som dans golv när det blir dans :) Väldigt gamla möbler och musik verkar det som att vi får installera själv från lägenheten :) Ska få nyckeln nästa fredag så måste skriva upp deras namn så jag inte glömmer det :)

Nej nu hoppas äggen inne i kastrullen :) Måste kila

Pussss <3

Kommentarer
Postat av: Torkeliris

Very interesting & professional site. You done great work.

2010-12-14 @ 10:17:32
URL: http://torkeliris.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0