I miss my computer

                                                
Ah jag lämnade iallfall in den hos elgiganten det skulle ta 1 till 3 veckor att få den lagad. Dom trodde det berodde på hårddisken och då kommer alla mina bilder och filmer försvinna det fanns ju bilder där som jag inte ens har laddat upp på bloggen utan som jag bara vill gå in och kolla på ibland kanske men nej allt sånt kommer jag få börja om med :)

Ja just ja nu är min nya design klar love den där bilden och texten passar perfekt till mig :D Eller vad tycker ni nu är ju själva sidan väldigt ljus men tycker det var mycket bättre än den svarta som var lite mer tråkig :/

Så tack tack jenny min privata webb designer :D
Sitter och dricker en smoothie just nu börjar gilla den nya smaken mer men nästan gång blir det vanilj igen. Ja men guuud ni som kanske också skulle vilja börja med det till frukost istället för dom där rostade mackorna med ost på. Smoohiesarna gör dig faktiskt mätt ett bra tag :)
Men jag köper iallfall Valio vanilj yoghurt med endast 2 % fett. Det kanske låter mycket men det funkar på mig jag har minsann minskat i måttet och sen så har jag i frusna bär vilket är ett mellanstort paket från Willys blåbär och hallon har jag mumsig så :)Ni kan ju prova det är ju dessutom as gott :) man ser verkligen fram emot frukosten iallfall jag :D Hihi.
jag brukade annars hoppa över den eftersom det var aldrig något gott :P
Men så ska ni inte göra :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0