Idag är jag glad



Japp idag är jag på toppen humör kan det vara för att jag fyller år??? Neeej haha jo det är klart det är :D  Klockan tre ska jag möta upp Nike och ta en promenad med henne ute i det här underbara vädret :D Vi ska ta oss en sväng upp till Gränby och köpa en tårta till ikväll :) Har bjudit över henne och Arash bjöd lilla Bea också men hon skulle tyvärr jobba så :( Ah men hon kommer iallfall på lördag :D Om vi nu inte ses innan det såklart :D Vilket jag hoppas på älsklingen är lite sugen på hur dom bor så :) Ska höra om vi kan komma förbi någon dag och så älsklingen får se :)
Ah nej guud nu har jag inte tid med er längre hihi har jag alltid men måste städa om vi ska få främmande sen ikväll :D

Hörs sen men jag bjuder på några bilder på födelsedagsbarnet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0