Ikväll blir det Bea och Marcus

Japp vi åtta sticker vi över till Bea och marcus och hälsar på blir lite dricka och lite små prat :D Trevligt trevligt :D Älsklingen står just nu i duschen så jag ska strax göra mig i ordning också.
Håret står liksom på ändå ungefär.Hihi!

Var nyss och käkade på Marisanns skulle egentligen ha käkar kyckling men så fort älsklingen såg det så sa han att vi skulle käka ute istället.Skit gubbe så det blev en kebadrulle usch.
Han ville absolut käka på max men jag vägrade det eftersom jag är så fruktansvärt trött på hamburgare. Bläääää!
Ja ni men hihi i morgon hade jag tänkt ta fram kycklingen igen :D
Nej nog om detta skit snacka ska gå och göra mig i ordning nu :D

Puss bitches får se sen när vi kommer hem :D  Don´t miss me to mutch <3 Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0