Kväll snart läggdags

Så nu har alla åk hem ah eller för några timmar sen då:) Fick en massa pengar bara plus ett presentkort av min mamma,mats, mormor och morfar :) Så nu ska jag shoppa något snyggt till lör kväll på festen :)
Hoppas på att hitta någon riktigt snygg klänning :D Ska nog nästan göra det första på måndag eller ah vi vet ju inte om vi kanske blir hundvakt igen. Det får vi se isåfall så får jag väl be älsklingen skjussa mig till gränby och kolla efter klänning när han slutat jobbet :)
Men det löser sig :) Det är inte måndag än.
Nu så ska jag och han bara ta det lugnt här i soffan och se lite på tv innan sängen :) Mammi och mats fick i sig lite mycket ikväll så dom var lite vimmsiga. Hahahahah!
Jaa vuxna ska inte dricka :D Hahah nerå :)
Nej hörrni vi får höras mer i morgon.

Puss och godnatt :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0