kvällens outfit

                         
 
                                     mitt jätte fina halsband från älsklingen som tyvärr inte passar till allt :(
                                                   
Wow detta är då kvällen outfitt :D Grrr haha nerå :D  Men enkelt och otroligt snyggt :) Detta blir ju såklart kvällens sista uppdatering om inte jag tar med Bea på ett kort och lägger ut innan vi drar ner ;)  Ni kan ju alltid hålla tummarna för det ;)
Ah nu äntligen är jag klar för kvällen nu sitter jag bredvid älsklingen i soffan och väntar in Bea och Marcus. Fy fan vad kul denna kväll kommer bli :D  Är lite orolig för grannarna i huset bara men hallå dom får offra sig en kväll nu när jag har lagt hyra på lokalen då har man ju rätt till att festa visst vi kommer inte spela så att hela lägenheten vibrerar men lite högt måste man ju få spela :D
Ah nej men nu så ska jag häva i mig min öl :D

Puss bitches ;) Don´t miss me to mutch to night ;) Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0