Lugn kväll

Ah har haft fullt upp hela dagen med att städa och fixat i garderoben :) äntligen blev det gjort :)
Skönt. Det blir en lugn kväll här hemma iallfall funderar på att måla klart i hallen men orkar inte ska höra med Bea om hon kanske vill ha tillbaka linnet hihi just ja hon har ju mitt med :D Hahah hörru gumms :D älsklingen och jag har nyss käkat middag så nu sitter vi bara i soffan och degar och smälter ner maten.

Kommer nog inte röra oss därifrån heller han är ganska trött så :P Ah nej men i morgon ska jag leta ny praktik plats dom som jag skulle ha varit egentligen bara krånglar och har inte kollat upp något så ska leta en annan nu då :) Några förslag kanske vill ju jätte gärna jobba i en klädbutik :D
Hoppas på att hitta en riktigt rolig butik :D
Ska kolla runt lite i morgon hade jag tänkt. Nej hörrni nu ska jag tillbaka till älsklingen i soffan.

Puss bitches <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0