Lunch

Så sitter och käkar lite lätt lunch just nu. har kommit på jag brukar ju aldrig käka lunch tycker jag käkar så sen frukost men sen äter jag ju inget innan älsklingen kommer hem och jag vet aldrig ingen exakt tid när han kommer hem om dagarna. Så Har tänkt lite att jag kanske ska börja äta lite lätt lunch om dagarna jag blir mycket piggare har jag märkt och det är ju bra. :)
Ska börja måla sen hade jag tänkt ska fixa mitt smink också har inte orkat gjort det änsen så kör jag utan lös hår idag skönt :) Låter håret vila lite vilket är viktigt.
Nej hörrni nu ska jag fortsätta njuta av min lunch :)Just ja den består just nu utav makaroner, brocoli och lite sparris :) mumma :)

Puss bitches <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0