me right now

                                                
Hahah nej har inte fixat håret än orkar det är skönt att ha handduken på skallen :D
Väntar på att älsklingen ska sluta snart :) Känner mig lite piggare nu faktiskt men är fortfarande slut i hela kroppen va någon anledning.Aja. Sitter och kollar på the simpsons just nu :)Hahaha stört sköna :D
Nej hörrni ska kolla vad bus katten har för sig håller på med något inne i sovrummet :)
Just ja vi funderar på at kanske måla i helgen :D I hallen nu är jag så jävla sugen älsklingen skulle mecka då kan jag få måla och sen kan han ju hjälpa mig sen när han är färdig. :D
Det är inte säkert men jag ska nog se till att det blir av ;)hihi

Puss bitches <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0