me right now

              
Så nu är det snart dags att traska ner till stan :) Det kommer nog gå fort ska nog kolla samtidigt lite jobb kanske :) Det blir bra det. Har gjort mig i ordning nu så jag kan visa mig hihi :)
Sen ska jag hem och ta tag i disken och baka tror jag :) Eftersom vi får gäster på lördag.
Ååhh fan vad jag inte tycker om skit ungen till katt nu allts¨å han har ner precis allt nu hade han ner en hylla som ska ner i källaren. Helt jävla galen.
Nej hörrni ska ta och klä på mig nu snart och gå men vi hörs mer sen när jag kommer hem kanske bjuder på någon vinterbild eftersom det är så otroligt fint väder ute just nu :) Kallt bara.

Puss bicthes <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0