Mums med tårta

Så har precis vinkat av Nima arash och Nike det var faktiskt riktigt trevligt :) Kul kul :)
Vilke tur att jag köpte en stor tårta för det blev lite mindre än halva kvar :)Tårta till frukost kanske.
Hahahah neeeej usch. Ska snart ta och lägga mig är faktiskt riktigt trött.Nike frågade om inte jag vill börja gymma med henne visst jag skulle behöva komma igång med träning och helst nu inför sommarn också. Bara det att ett gym kort för ett helt år gick på 2500 lite dyrt för mig just nu kanske. Så får nöja mig med lång promenader så länge sen hade jag ju tänkt köpa en tränings maskin också så. Fast det där tränings kortet på gymmet det är ju billigt ändå det räcker ett helt år och du får träna hur mycket du vill så då är det ju värt pengarna om du nu tränar kanske minst 3 gånger i veckan :P

Ah får fundera lite mer på det där tror jag :) Jag och hon ska iallafall ta en lång promenad i morgon igen hoppas på lika bra väder som idag :)Hihi
Ah nej men hörrni skit ungar nu tänker jag dissa er för ikväll. Så hörs vi mer i morgon.

Puss bitches <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0